Szkolenia otwarte

Szkolenia otwarte to doskonała propozycja dla osób, które potrzebują uzupełnienia bądź poszerzenia swojej wiedzy w takich dziedzinach jak rozwój osobisty, zarządzanie swoim czasem, organizacja pracy, kontrolowanie emocji czy obsługa klienta.

fb3336b1b8ee663916635310d2739ad3d5ac942f

Dlaczego warto wybrać
szkolenia otwarte?

Szkolenia otwarte prowadzone są w formach innowacyjnych warsztatów, podczas których istotną rolę odgrywa wymiana doświadczeń zawodowych i osobistych między uczestnikami kursu. W szkoleniu otwartym udział może wziąć każdy, bez względu na wiek, doświadczenie i zainteresowanie.

Dzięki dużej różnorodności osób będziesz mieć możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych, rozwinąć swoją asertywność i kreatywność oraz udoskonalić umiejętności interpersonalne.

Katalog szkoleń otwartych

Zarządzanie stresem
i kontrolowanie emocji

Dzięki szkoleniu nauczysz się jak rozpoznać objawy stresu i jak sobie z nimi radzić. Poznasz techniki reakcji na krytykę i bezstresowej komunikacji w zespole. Dowiesz się jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu oraz przekonasz się jaki wpływ na zwalczanie stresu ma muzyka, sport i odpoczynek.

Komunikacja i praca
zespołowa w projekcie

Dzięki szkoleniu dowiesz się jakie są poprawne techniki dobrej komunikacji i jak stosować je w pracy zwłaszcza w warunkach konfliktu. Jeżeli chcesz poprawić relację i efektywność działania swojego zespołu w środowisku wieloprojektowym jest to szkolenie dla Ciebie!

Zarządzanie czasem
własnym - organizacja
i efektywność pracy

Dzięki szkoleniu dowiesz się jak działać bezstresowo i bardziej koncentrować się na efektywności. Będziesz potrafił poprawić swoją produktywność osobistą i podniesiesz ją na wyższy poziom. Poznasz w jaki sposób formułować swoje cele. Nauczysz się jak planować swoje działania ze względu na wartości i priorytety oraz w jaki sposób unikać odkładania spraw na później.



Profesjonalna obsługa
klienta

Dzięki szkoleniu nauczysz się jak budować własną wiarygodność i zaufanie klienta. Poznasz techniki wykorzystywane w komunikacji takie jak: mowa ciała, siła i wysokość głosu, tempo mówienia. Poznasz “język korzyści” w biznesie oraz podstawowe strategie i techniki negocjacji.



Efektywne techniki
sprzedaży

Dzięki szkoleniu zdobędziesz umiejętności najskuteczniejszej formy badania potrzeb klientów. Dowiesz się jakie są techniki prowadzenia rozmowy handlowej i jak analizować jej wyniki. Nauczysz się jak budować atmosferę zaufania w drodze do pozyskania lojalnych klientów.

Zarządzanie przez cele

Dzięki szkoleniu poznasz koncepcję zarządzania przez cele. Poznasz metody doboru skutecznej koncepcji dla danej organizacji. Dowiesz się jak określać wskaźniki realizacji celów oraz jak wyznaczać i skutecznie realizować cele.